Coda цели да продаде 50 000 електрически коли до 2015 г.

Допреди година-две малцина говореха за електрически автомобили и това бе тема само на специализирани изложения и конференции, но ето, че вече почти всички авто-производители виждат бъдещето си в тях – а с това и амбициите и апетитите им стават все по-големи.

Производителят на електрически коли Coda Automotive има за цел да продаде 50 000 превозни средства до 2015 г., обяви главният изпълнителен директор Фил Мъртоу.

Coda, подобно на Tesla Motors и Fisker Automotive, е една от няколкото нови компании, които разчитат на масовото възприемане на електрическите превозни средства. Големи автомобилни гиганти като Nissan Motor и General Motors също бързат да пускат свои електрически автомобили на пазара.

Coda произвежда първото си превозно средство, Coda EV, в Китай в партньорство с Hafei, която се контролира от държавната China Changan Auto. Предвижда се колата да започне да се продава в САЩ през втората половина на тази година.

На първо време тя ще се предлага преди всичко за купувачи на едро – фирми-собственици на големи автопаркове. Постепенно фирмата ще разшири присъствието си извън САЩ.

След като започнем да продаваме на автопаркове и добием представа как се справяме, ще започнем да продаваме и на индивидуални клиенти „, категоричен е шефът.

Coda си е поставила за цел да продаде 10 000 до 14 000 бройки през първите 12 месеца след старта си. Показателен за амбициите на фирмата е самият факт на привличането на Мъртоу, бивш изпълнителен директор на GM и Chrysler с богат опит в Китай, за главен изпълнителен директор.

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*