Над 137 млн. зрители по света видяха реклама на българския туризъм

Несебър е една от най-атрактивтите туристически дестинации в България
Несебър е една от най-атрактивтите туристически дестинации в България

Приключи най-мащабната рекламна кампания на българския туризъм по четири от най-гледаните паневропейски телевизонни канала – Eurosport, Euronews, National Geographic Channel и Discovery Channel, съобщи МИЕТ.

В рамките на кампанията по всеки от телевизионните канали бяха излъчени 30 секундни тематични клипове, посветени на възможностите за туризъм в България. Клиповете бяха излъчени по Eurosport 561 пъти, по Euronews – 952 пъти, по National Geographic Channel – 504 пъти, а по  Discovery Channel – 1020 пъти.

Над 50% от излъчванията бяха в най-гледаното време на всяка от телевизиите. По данни на телевизиите, над 137 млн. зрители са гледали клиповете по 4 и повече пъти.

Общата стойност на телевизионната кампания, реализирана чрез директни договори с телевизионните канали, е 6 578 740,78 лв. Кампанията беше реализирана от Министерството икономиката, енергетиката и туризма  с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“, в периода 6 септември 2010 – 27 март 2011г.

Паралелно с телевизионната кампания, рекламни банери бяха поставени на интернет сайтовете на Eurosport, Euronews и National geographic Channel. Статистиката сочи, че в трите сайта общо са достигнати над 14 млн. импресии. В Eurosport в рамките на един месец бе проведена и i-Phone кампания като допълнителен бонус към третата вълна.

В рамките на кампанията в България гостуваха четири снимачни екипа от Eurosport, Euronews и National Geographic Channel, които заснеха тематични предавания за България.

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*