Хибридът Chevy Volt 2012 идва на цена под $40 000

Презареждащият се хибрид Chevy Volt 2012 има 6 разновидности, като най-достъпният модел струва $ 39 995

General Motors обяви, че дилъри от всичките 50 щата на САЩ вече могат да правят поръчки за новия модел Chevy Volt 2012, който идва на цена под $ 40 000. Презареждащият се хибрид има 6 разновидности, като най-достъпният модел струва $ 39 995, което е с $ 1 000 по-малко от цената през 2011.

Презареждащият се хибрид Chevy Volt 2012 има 6 разновидности, като най-достъпният модел струва $ 39 995

Високият клас автомобил с кожен салон, камера, навигационна система и други екстри може да се закупи за $ 46 265. Цената включва транспортна такса от фабриката до дилъра.

Купувачите могат да се възползват от данъчен кредит в размер на $ 7 500 за презареждащи се превозни средства с батерии с големината на тази на Chevy Volt.

За General Motors е важно, че моделите ще се продават в цялата страна, а не само в 7 щата и в района на Колумбия. Компанията приложи национален подход с цел да се справи с проблемите в процеса на продажбите и инсталацията на презареждащи станции.

General Motors и Nissan (която произвежда изцяло електрическия модел Leaf) започнаха да предлагат презареждащи се седани преди шест месеца. GM очаква през 2012 да продаде 45 000 броя от модела Volt на дилъри и търговци на дребно. Обновените характеристики на Volt включват пълен набор от екстри като 3 години ползване на навигационната услуга OnStar и гаранция за батерията от 8 години или 100 000 мили.

Според изчисления на EPA, моделите Volt имат капацитет 379 мили. Икономията на гориво варира, в зависимост от това колко често се зарежда батерията. EPA определя разхода им на 37 мили за галон в режим “charge-sustaining” и 93 мили за галон само при каране на електричество.

От GM обясняват, че в зависимост от условията, автомобилът се движи първите 35 мили на батерия, а след това се включва бензинов двигател, който посредством генератор поддържа зареждането на батерията.

3 коментара

  1. Бъдещето на ел.колите е това плюс фотоволтаици на покрива и преден капак.
    Затова и Русия прави същата http://bnt.bg/bg/news/view/50175/ruski_hibriden_avtomobil_stava_vse_po_populjaren Най-големият проблем на ел.колата е батерията като цена около 10.000$ и живот/заряд-разряд/ и гаранцията е сериозна 160.000км. или 8год. благодарение на кондензаторите.
    В РБ-я има оловни батерии за 2.000лв. и БАН правят цинкови.Друг проблем е екологията щото “Изследване в Германия 2009год.при 1млн. ел.коли дава 0.1% намаляване на СО2 емисии http://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car#Energy_efficiency щото в ГФР само 18% от тока е от АЕЦ.
    Затова пак се повтарям че умишлено или неумишлено не се слагат фотоволтаици на ел.колата или се изчаква да се подобри КПД-то на фотоволтаиците за да почне да се монтират на ел.колите. http://greentech-bg.net/?p=7337

  2. Мини-ДВГ като генератор произвежда ток и зарежда суперкондензатори комбинирани с Li-on батерия.Малко объркващо е с тези галони и миля – 1галон – 4л. и 1миля – 1.6км.К’во значи “разхода им на 37 мили за галон в режим “charge-sustaining” и 93 мили за галон само при каране на електричество.“ Така 93мили са около 150км. при факта че минава само 50км.на ток.Значи при 50км.харчи 1,3литра бензин по 1$ в САЩ означава че 50км.се минават с 1,3$ – така ли да се разбира???

  3. Това НЕ Е хибрид, а електромобил с удължен пробег – върви само на ток, а когато батерията падне на 50% (изминал е ~60km), се включва генераторът за ток. Като казвам 50% – инженерите са се погрижили да мине 60-те км само на ток, независимо времето навън и стила на каране).

    Хибридът е като русалките. Когато ти трябва риба, имаш жена. А когато ти трябва жена – получаваш риба!

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*