Най-бързият електромобил в Европа ще гастролира на EcoVelocity

Ако имате път към Лондон през септември и посетите фестивала за зелени двигатели EcoVelocity, непременно разгледайте най-бързият Bluebird Electric

Най-бързият електромобил в Европа ще бъде показан на предстоящото изложение EcoVelocity. Супермоделът Bluebird Electric държи в момента рекорда за сухопътна скорост във Великобритания с постижение от 137 мили в час.

Bluebird Electric държи рекорда за скорост на електрически автомобил със 137 мили в час

Ако имате път към Лондон през септември и посетите фестивала за зелени двигатели EcoVelocity, непременно разгледайте най-бързата Bluebird Electric, препоръчва CNET News.

Автомобилът се пилотира от Дон Уейлс, внук на легендарния състезател Сър Малкълм Кембъл. Именно той държи рекорда за сухопътна скорост с електрически автомобил. Когато управляваше Bluebird Electric през август 2000 г., Уейлс достигна 137 мили в час.

До 2013 година Уейлс има за цел да достигне 500 мили в час. „Някой ден ще се откажем от днешните горива и електромобилите са бъдещето”, заяви той.

„Аз усетих това преди повече от 10 години и създадох Bluebird Electric. Радвам се, че индустрията вече го взима на сериозно и изложения като EcoVelocity са прекрасен начин да се покаже какъв прогрес имат зелените технологии”, допълва Дон Уейлс.

3 коментара

  1. Нещо не мога да ви разбера! Ако говорим чисто за СО2 емисии разликата между 80 и 200 е голяма особено ако приложим допълнителните въглеродни разходи към тези 200. Ако си говорим за екологична енергия не е задължително енергията от вятъра и слънцето да е точно екологична (естествено би могла да е) пък ако да е възобновяема. Ако говорим за пък за безумно високата цена или пък, че дори да е много екологичен пак заемаш място минаваш през сложни производства и се търкаляш с да кажем 800 кила ламарини не е добре, но принципно дори и от ТЕЦ ефектът е сериозен и удобствата са голями и не сравними. Друг е въпроса, че всичко се прави пак по идиотска схема.

  2. Дрън-дрън
    Точно изследване на Даймлер отпеди няколко месеца установи ~80g/km CO2 за елмобил, зареждан от ТЕЦ. Най-икономичната малолитражка има 200g/km като се калкулират емисиите по добив, транспорт, преработка и дистрибуция на петрола.
    В България при 1 000 000 електромобила консумацията на ток ще се качи с 10 % (изт. МОСВ и Фулчарджър България), а 9% от тока ни е от ВЪЗОБНОВЯЕМИ енергоизточници. С други думи ако минем на ток спираме пръднята във въздуха.

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*