Нестле България въвежда нова технология за панирани хапки без мазнина

При новата технология на Нестле месото се приготвя на фурна, което позволява здравословно готвене без мазнина, като ястието не губи качествата и вкуса си
При новата технология на Нестле месото се приготвя на фурна, което позволява здравословно готвене без мазнина, като ястието не губи качествата и вкуса си

Нестле България лансира на пазара у нас изцяло нова серия кулинарни продукти с иновативна концепция за приготвяне по здравословен метод. Новата технология е специално разработена за българския пазар и позволява приготвяне на панирани хапки, без да се налага продуктите да се пържат.

При „MAGGI Малки тайни хрупкави хапки” месото се приготвя на фурна, което позволява здравословно готвене без мазнина, като ястието не губи качествата и вкуса си.

„Българският потребител обръща все по-голямо внимание на хранителните качества и ползи от продуктите, с които се храни. Всички знаем колко е полезно да включваме в менюто си разнообразна и топла домашно приготвена храна, но не винаги имаме време, възможност и умения да го направим. Целта ни е да предложим нови идеи за достъпно, бързо, лесно и здравословно приготвяне на вкусна вечеря за цялото семейство“, коментира Нели Ангелова, бизнес мениджър „Кулинарни продукти“ в Нестле България.

Разработването на иновативната технология е следствие от проведено мащабно проучване за хранителнителните навици на съвременния български потребител. Според проучването, вечерята продължава да бъде най-важното ястие за българина и ястието, което най-често се приготвя у дома.

53% от потребителите заявяват, че приготвят сами вечерята за своето семейство през седмицата, а 89% са категорични, че готвят всяка вечер през почивните дни. За сравнение, 74% от домакинствата приготвят закуска всяка събота и неделя, а 30% готвят обяд в работните дни. Обядът е ястието, което се приготвя от 80% от потребителите, но само в събота и неделя.

Данните сочат още, че хлябът продължава да е една от най-често консумираните храни – 65% от потребителите споделят, че купуват хляб всеки ден. Макаронените изделия се търсят веднъж седмично от 15% от българите, а 6,7% купуват зърнени храни.

Сред другите хранителни продукти фаворит е сиренето, което се консумира от  47,8% от потребителите, следвано от каймата (46,5%), пилешкото месо (41,8%), яйцата (34,1%) и млякото (21,1%).

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*