КСО е топ-приоритет за третина от хранителните компании

Команиите, продаващи хранителни продукти и потребителски стоки, започват все повече да обръщат внимание на отговорността си към околната среда, сочи ново проучване.

Изследване измежду 345 индустриални единици, проведено от Форума за потребителски стоки, е установило, че корпоративната социална отговорност заема второ място в списъка с приоритети на компаниите за 2010 година. За 38,1 процента от компаниите КСО е на първо място в списъците с важни фактори.

През изминалата година Форумът за потребителски стоки установи, че компаниите слагат на първо място сред приоритетите си безопасността на храниите и потребителското търсене. Те бяха на по-предно място от КСО. Обяснението е съвсем логично – влиянието на икономическата рецесия.

Окуражителен знак е да видим, че корпоративната социална отговорност е издържала на натиска на икономическата криза, – коментира управляващият директор на Форума за потребителски стоки Жан-Марш Собад. – Това е доказателство, че влиянието на КСО върху приоритетите на корпрациите е дълготрайно.”

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*