Слънчевите панели вече са „ширпотреба“ в САЩ

Неотдавна пазарни анализатори прогнозираха, че скоро ще дойде време, когато фотоволтаиците ще са стока-ширпотреба и ще могат да се купуват по магазините досущ като печките и телевизорите. Е, това вече се случва в САЩ. Потребителите, потеглили към магазините „Best Buy“ в търсене на нов лаптоп или микровълнова печка, сега ще могат да си купят оттам и слънчеви панели. Best Buy и SolarCity обявиха партньорство за продажбата на фотоволтаични системи в 60 магазина на веригата „Best Buy“ из Аризона, Калифорния, Хавай, Ню Йорк, Орегон. За да се даде на новата програма „летящ старт“, SolarCity даже дава на първите клиенти „карта за подaръци“ на стойност 100 щатски долара, ако се регистрират за соларните услуги на фирмата чрез „Best Buy“ преди „Деня на Земята“ –  22 април 2014 г.

solar-panels-on-roof_SXC_HU

Соларната компания се надява това ново партньорство да достигне до собствениците, които са твърде предпазливи и се боят от инсталиране на слънчеви панели по домовете си. Инициативата е продължение на пилотна програма на двете компании, проведена миналата година в магазините на „Best Buy“ в Калифорния и Ню Йорк.

Въпреки усилията, скорошно проучване на SolarCity сред на американските собственици установи, че само 45 на сто от жителите вярват, че слънчевата енергия е по-достъпна, отколкото е била преди три години. SolarCity обаче има дългогодишна история на експериментални стратегии за достигане до повече потребители. Преди тази нова програма фирмата изпробва варианта да предоставя соларни системи безплатно в замяна на дългосрочни договори, както и финансиране на нови инсталации чрез инвестиционни институции като пенсионни и хедж фондове.

 

1 коментар

  1. Никой ли не прочете статията , преди да я пуснете?

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*