Студеното време в САЩ „охлади“ печалбата на Syngenta

agriculture-71656_640

Човек не може да не се запита дали това не е знак от съдбата. Syngenta, известна като един от най-големите световни производители на пестициди (основна причина за измирането на пчелите), отчете загуба за първата половина на годината заради лошото време в Северна Америка. Необичайно студеното време там, още един резултат от глобалното изменение на климата, засегна пазара на препарати за предпазване на посевите и насажденията.

Швейцарската компания, която има над 28 000 служитлеи в 90 страни, обяви,ч е нетната печалба е достигнала $1.39 млрд. през първите шест месеца на годината, което означава спад с 1 процент в сравнение със същия период на миналата година.

Студеното време в Северна Америка забави началото на посевния сезон до май, съобщиха от компанията. Главният изпълнителен директор Майк Мак коментира пред CNBC, че „това попречи на зземеделците да влязат в полето по-дълго, отколкото би ни се искало“ В резултат на застудяването намаля и рискът от заболявания и насекоми – респективно и и необходимостта от хербициди спрейове.

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*