Двама собственици на Tesla публикуват цяла страница реклама: искат нови функции

Да имаш безсрочна гаранция за своя автомобил и неговата задвижваща система не е достатъчно – собствениците на Tesla Model S сега искат по-добри…. поставки за чаши!

Без никаква шега: двама собственици на Tesla, които описват себе си като „много доволни“, са си купили цяла страница реклама в популярен вестник в Пало Алто, където се намира седалището на Tesla. Писмото е много уважително, нарича Мъск „човек с визия за автомобилната индустрия“, а Model S е определен като „най-великия американски автомобил“. Но както се казва, винаги има място за подобрение. Затова писмото предлага няколко подобрения.

2012-tesla-model-s-interior-view

Част от тях касаят сигурността на автомобила. Например едно от предложенията е да мина монитор за т. нар. сляпа зона за водача. Други две функции са свързани с провеждането на телефонни разговори по начин, който да не отвлича вниманието на шофьора. Препоръките за безопасността без съмнение имат доста смисъл. Може би дори тези характеристики, предложени в първата точка, трябва да станат стандартни за всички превозни средств, що се касае до безопасността на шофьорите, пътниците и пешеходците и велосипедистите.

open-letter-elon-musk-ad.jpg.650x0_q85_crop-smart

След това обаче списъкът продължава с куп „светски“ неща. Да се изведе поставката за чаши по-напред? Това си е направо каприз.

Последният раздел е за промоциите. Е, тук е очевидно защо Tesla не прави повече промоции на колите си. Възможностите им за производство са ограничени. Те продават всичките коли, които произвеждат, така че създаването на по-голямо търсене няма да доведе до повече продажби. В действителност, може да създаде негативи, защото ще доведе до появата на списъци с чакащи и потенциално по-недоволни клиенти, които нервничат, че не могат да получат електрическата си кола.

Но самата реклама не е най-впечатляващата част от тази история. По-интересното е, че елон Мъск е прочел рекламата, та даже има и готов отговор. В Twitter той написа, че е съгласен с препоръките и ще ги направи. Може би не всички нови функции ще се появят веднага, но ще ги има, а навярно по някои от тях вече се работи. Не е ли това най-добрият маркетинг, който може да се направи?

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*