Мрежова технология на LG свързва до 11 монитора на 1 компютър

Следвайки всеобщия стремеж към създаването на екологично чисти продукти, щадящи природата, LG лансира своята концепция “Green&Easy ICT” – виждане, че работата с компютри трябва да щади ресурсите и в същото време да е лесна за боравене. Новата политика бе представена от Данко Иванов от LG България по време на обучение от линията “Polycomp партньорска академия”.

“Network Monitor”, или “мрежовият монитор”, е част от тази концепция – технология, при която няколко монитора могат да работят едновременно върху един компютър. Схемата представлява единна инсталация, като текущата версия на технологията позволява свързването на до 11 монитора към 1 РС. Технологията е подходяща при офиси с голям брой от т. нар. “light” потребители, чиято работа не може да натовари пълноценно ресурсите на един съвременен компютър.

Очаква се следващата версия на технологията да позволява свързването на до 31 потребителя.

За реализацията на “мрежовия монитор” е необходимо компютърът да има две PCI карти, които правят своеобразна “виртуализация”, чрез която няколко потребителят работят на 1 компютър. Техническите параметри на такъв компютър включват Core 2 Duo процесор и над 3 GB оперативна памет.

Свързването на мониторите към компютъра става чрез стандартни мрежови кабели. Покиваното разстояние е до 10 метра.

40-50% по-висока е цената на “мрежовия монитор” спрямо стойността на обикновен LCD монитор, подчерта Данко Иванов.

Заедно с “мрежовия монитор” LG представи и нови LED дисплеи, които осигуряват до 40% спестяване на консумацията на електроенергия. Традиционно LED технологията при мониторите осигурява силен контраст и бистра картина, спестяване на енергия, както и фин дизайн, тъй като дисплеите са много по-тънки. Те отделят малко топлина и не съдържат вредни за околната среда елементи (напр. живак).

От началото на април вече действа и сервизната програма “Zero pixel” за LG мониторите. В рамките на тази сервизна политика всеки клиент, закупил LG дисплей, може да го върне в рамките на 72 часа след закупуването, ако открие дефектен пиксел. Новата сервизна политика важи за абсолютно всички модели на LG, независимо от параметри и цени, подчерта Данко Иванов, опровергавайки спекулациите, че “zero pixel” гаранцията важи само за високия клас, скъпи модели.

За да се реализира такава гаранционна поддръжка, дефектният дисплей трябва да се регистрира в някой от оторизираните сервизи на LG у нас. Те са два – СТЕМО и Мост Компютърс. Съответният център трябва да потвърди повредата.

Клиентът може да върне дефектиралия дисплей и при търговеца, от който го е закупил. Важно е трговецът да регистрира проблема в рамките на първите три дни след закупуването.

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*