Биологичното пчеларство ще е топ-акцент на „Апи България“

Биологичното пчеларство и методите за получаване на екологично чист мед са водеща тема на второто издание на международното изложение „Апи България“, което ще се проведе от 4 до 8 март 2015 г. в Международен панаир Пловдив. Производители от цялата страна ще покажат своята продукция, ще участват компании, предлагащи технологии, оборудване и инвентар, храни и лекарства за пчелите.

bees-486872_640

Посетителите ще могат да закупят директно от производителите биомед и пчелни продукти, които намират все по-голямо приложение в здравословното хранене, алтернативното лечение и домашната козметика. Пчеларите имат възможност да се запознаят с последните новости на водещи фирми и да се снабдят с техните изделия, които улесняват работата и повишават качеството.

В съпътстващата програма на изложението се обръща специално внимание на модерната тенденция за екопроизводство, на което са посветени няколко лекции. Ще бъдат представени резултати от проучване на тема „Пчеларството като икономическа алтернатива“ и програми за неговото подпомагане. Включени са презентации на новости и добри практики. За първи път се организират изложба на детски рисунки на тема „Пчеларство“ и конкурс за изработване на восъчни свещи за деца от дом „Олга Скобелева“ в Пловдив.

Апи България – светът на пчелите“ се утвърди като платформа за взаимодействие между производители, клиенти, търговци, държавни институции, образователни структури и неправителствени организации, имащи отношение към бранша, за да се стимулира развитието му. Събитието по уникален начин демонстрира силата на българския мед и постиженията на родното пчеларство, обясняват организаторите. Проявата е обща инициатива на дружество „Акация 1899“ – Пловдив, Национално сдружение на жените пчелари, Клуб на пчеларите N1 и „Апи Био Трейдинг“.

Апи България 2015“ се провежда съвместно с Международната селскостопанска изложба „Агра“ и Специализираната изложба „БиоАгра“, които тази година за първи път са по едно и също време с Международната изложба за лозарство и винарство „Винария“, Международната изложба за храни, напитки, опаковки, машини и технологии „Фудтех“, Международната изложба за оборудване за хотели, ресторанти, кафетерии и търговски обекти „Хорека Пловдив“ и изложбата „Вкусовете на Италия“. Така се създава обща платформа на агробизнеса, храните, виното и туризма.

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*