Автономната водородна кола Vision Tokyo е луксозен салон на колела

Автономните превозни средства и водородни автомобили са две от днешните най-модерни транспортни технологии – а Mercedes-Benz е решила да комбинира и двете в новата си разработка, наречена Vision Tokyo. Концептуалното превозно средство изглежда като лъскав градски ван, но вътре и под капака е наблъскан с модерни технологии, които ще бъдат стандарт след не много време. Mercedes го описва като автономен „луксозен салон на колела за бъдещото поколение в мегаполиса”.

Mercedes-Benz-Vision-Tokyo-Concept_0001-1020x610

Разкрита на автомобилния салон в Токио 2015, концепцията Vision Tokyo заимства от стайлинга на F 015 Luxury in Motion, който дебютира по-рано тази година. Въпреки, че повечето любители на автомобили няма да бъдат заплененеи от идеята за каране на миниван, Mercedes-Benz описва концепцията си като “градски трансформатор”. Vision Tokyo цели да покаже как колата на бъдещето може да се превърне в модно жизнено пространство и – в този случай – дори в зона на спокойствието насред трафик-хаоса в мегаполиса“.

Тъй като концепцията на Vision Tokyo е за автономно превозно средство, нейният интериор може и да не изглержда като конвенционалното купе с предни и задни седалки. Вътре в Vision Tokyo има място за до пет човека, които могат да седят на голям, овален диван. Уникалното подреждане на салона позволява на всеки в колата да се възползва от предимствата на автономното шофиране. Възможно е, разбира се, возилото да се управлява от шофьор, тъй като има една седалка, която може да се обърне с лицже по посока на движението – тя се освобождава от центъра на дивана в предната част на салона. В такъв случай и воланът преминава от режим автопилот в режжим на ръчно управление.

Vision Tokyo се захранва от електрическа система с водородни горивни клетки, благодарение на което има пробег от 980 километра. Системата добива енергия от водород или от безжична, индукционна система за зареждане. Концепцията Vision Tokyo може да измине 190 км с енергията в батерията си, докато останалата част от пробега се гарантира от електричеството, произвеждано в горивните клетки.

Mercedes-Benz-Vision-Tokyo-Concept_0007-1020x610 Mercedes-Benz-Vision-Tokyo-Concept_0003-1020x610 Mercedes-Benz-Vision-Tokyo-Concept_00010-1020x610 Mercedes-Benz-Vision-Tokyo-Concept_0008-1020x610 Mercedes-Benz-Vision-Tokyo-Concept_00012-1020x610 Mercedes-Benz-Vision-Tokyo-Concept_00011-1020x610

1 коментар

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*