Honda планира еко-колите да съставляват 2/3 от продажбите й през 2030 г.

Honda Motor Corp. възнамерява да направи така, че новото поколение автомобили с чиста енергия да съставляват две трети от общия брой на продажбите й към 2030 г. В момента те са не повече от 5 на сто. Водещ мотив за това са по-стриктните изисквания за ограничаване на вредните емисии, налагани от правителствата в глобален мащаб.

HondaFCV

Третият най-голям сред японските авто-производители посочи в своята актуализирана стратегия, че до 15 години нейните хибриди на петролна основа, хибридите с презареждане от ел.-мрежата, електрическите коли с батерии и електроческите автомобили с водородни горивни клетки, взето заедно, ще представляват по-голям брой от предлаганите модели с ДВГ с бензин.

Презареждаемите хибриди, които могат да се зареждат чрез включване в контакта в домакиствата (наричани още „плъг-ин“ хибриди), ще бъдат „в основата на електрификацията на бъдещето“ за Honda, каза главният изпълнителен директор на корпорацията Такахиро Хачиго.

За постигането на тази цел Хачиго, който пое управлението на компанията преди почти година, предприе мащабно преструктуриране на компанията – както като персонал, така и като дейност – с цел съживяване на научно-изследователската дейност. Във вторник Honda посочи, че оттук нататък управляващият директор Йошиюки Мацумото ще ръководи развойния отдел на компанията. „Назначаването на нов ръководител на научно-изследователския център има за цел да позиционира развойната ни дейност в центъра на всичката ни работа по разработването на продукти“, обяви Хачиго.

 

 


 

Текст: Greentech.bg, CC BY-NC-ND 2.5 BG (Признание-Некомерсиално-Без производни 2.5 България)

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*