Канадци налагат нов модел автомобилни продажби за електромобили

Канадска фирма се е заела да преобрази начина, по който хората купуват автомобили, заемайки се с продажбите на електромобили. Фирмата се надява да създаде нов вид платформа за избор за потребителите, фокусирайки се върху автомобилите с ниски емисии.

EVEN ще изгради зала за показ на електрически и хибридни превозни средства от различни автомобилни производители, събрани на едно място.

electric-car-734573_1280-600x522

Концепцията е радикално бягство от стандартния модел на автомобилните продажби, където където шоурумите традиционно са посветени на един-единствен производител.

EVEN, която има глобални амбиции за новия си подход, се надява комбинирането на различните марки под един покрив да помогне за образоването на потребителите относно възможностите на електрическите автомобили на пазара. Фирмата се надява да създаде повече търсене по този начин.

„Традиционния модел на автосалоните е доказал, че не е в състояние да осигури това преживяване (при купуване на кола), което бъдещите собственици на електромобили искат и от което се нуждаят“, заяви Майк Елууд, главен изпълнителен директор на EVEN. „Нашият модел е разработен така, че да съчетае най-добрите аспекти от онлайн пазаруването и пазаруването в магазин, така че да направи лесно за хората да намерят и да придобят точно това, което искат, когато и където искат“.

Така фирмата ще формира „клиентски центрове“ – опростена и подобрена версия на типа „автокъща“, където ще се реализират продажби, съпътствани от редица услуги, например тест драйв опити.

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*