„Синият петък“ се противопоставя на „черния петък“

Колосални отстъпки, огромни намаления, претъпкани магазини, лудешко пазаруване, боеве за притежание на вещи, съпкани на входа хора – така изглежда, накратко, „традицията“ на така наречения черен петък. Модерният обичай е част от американската култура, който бързо се разпростря по цял всят. Хиляди хора дебнат празничните намаления трескаво. Изхарчват се милиони от всяккви валути.

gloves-319838_960_720

Ето, че дойде и моментът, когато безумната кампания среща своя отпор: инициативата „син петък“ на търговската верига United by Blue приканва потребителите да преосмислят деня на мегапокупки и вместо това да насочат вниманието си към почистване на зелените площи наоколо. „Синият петък“ ще е ден, в който американската търговска верига ще отвори врати по-рано, за да позволи на хората да направят почистване сутринта. Магазините ще предлагат безплатни комплекти за почистване.

United by Blue се надява, че вместо да станат рано, за да се посветят на покупки, клиентите им ще се събудят в зори, за да отидат при близкия плаж, парк, река – за да напълнят една торба с боклук.

Като стимул компанията ще раздава комплекти за почистване, които включват чифт ръкавици, две торби за боклук (по една за боклук и една за вещи за рециклиране), както и ръководство за по-бързо почистване. Всеки, който събере торба с боклук, може да се снима на мястото на почистването, да сподели снимката си и да покаже красотите на района си. В замяна ще получи подарък от инициатора на кампанията.

Начинанието е част от по-мащабна кампания на търговската верига, която си е поставила за задача да „почисти“ по кило боклук от световните океани за всеки отделен продукт, който продаде.

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*