Salesforce уреди 100% чиста енерия за офисите си в Сан Франциско

Софтуерният гигант Salesforce, най-големият работодател в Сан Франциско, ще захранва две от високите си офис-сгради в града със 100% възобновяема – вятърна и слънчева – енергия чрез колективна програма на местната общност.

Компанията е най-големият бизнес, който се включи в „супер-зеленото“ ниво на нестопанската инициатива CleanPowerSF, въведена от Комисията за обществени услуги в Сан Франциско през май 2016 г. Услугата използва преносните линии, собственост на местната компания Pacific Gas & Electric, за пренос на електроенергия директно от възобновяеми източници до жилища и фирми. Гражданите плащат 2 цента на киловатчас, за да си осигурят тази услуга. Фирмите плащат с 1,4 цента повече на киловатчас, според информационен уеб сайт за услугата „Супер-зелено“. Предлаганата от CleanPowerSF енергия идва от редица източници, включително соларния масив Sunset Solar Array на града.

Главният директор по филантропията на Salesforce и изпълнителен вицепрезидент за корпоративните отношения Сузане Ди Бианка характеризира решението като такова, което се дължи основно на интереса на компанията да убеди други местни работодатели и отделни лица да преминат към възобновяеми енергийни източници. „Избирайки „супер-зелено“ ниво, ние се надяваме да покажем, че когато градовете и фирмите работят заедно за постигане на … целите за климата, партньорството има уникалната способност да създава положително въздействие, което се разпростира върху околните общности и екосистеми“, каза тя в изявление.

Salesforce използва различни варианти за постигане на целите си за възобновяема енергия, включително и виртуални споразумения за закупуване на електроенергия от вятърни паркове, които да покриват дейността на натоварените центрове за данни в Западна Вирджиния и Тексас. Участието в „зелени абонаменти“ като програмите SuperGreen на CPSF и Solar Choice на PG&E предлагат нискорисков подход за пряко стимулиране на изграждането на нови възобновяеми енергийни източници“, пише фирмата до медиите.

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*