Как онлайн бизнесът е по-добър за околната среда

Financial literacy means having the knowledge, skills and confidence to make responsible financial decisions. (CNW Group/Financial Consumer Agency of Canada)

В ерата на интернет много компании по целия свят променят начина си на работа и се залавят с онлайн-бизнес. Сред предимствата на този метод е и фактът, че онлайн търговията често е по-щадяща за планетата.

По-малко време за пътуване

Огромен фактор в онлайн продажбите и услугите е фактът, че клиентът не трябва да ходи никъде, за да получи това, което желае. Вместо да шофират из града, потребителите могат да стоят в дома си или в офиса си и да търсят оферти чрез браузъра на компютъра си – което означава, че не вредят на околната среда с емисиите от автомобилите си.

Автомобилите на доставчиците от своя страна зареждат множество потребители с един „курс“ на движение из градовете. Това означава, че са много по-ефективни.

Без хартия

По своята същност онлайн транзакциите често се извършват, без да е необходимо да се отпечатва документация хартия. Потвърждението на транзакциите може да се съхранява на компютрите на купувача и на търговеца. Данните за плащанията се съхраняват от банките. Всичко това прави хартията напълно ненужна.

По-малко енергия

Поддържането на магазин със стоки в наличност оскъпява продуктите, защото само по себе си то изисква заплащане на наем за помещенията, заплати за персонала. Изисква и отопление и осветление, климатизация, вода. При електронния бизнес няма разходи за поддържане на магазин. Това не само намалява себестойността на продукта, но и редуцира потреблението на енергия – и то значително.

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*