Volvo планира да генерира 50% от продажбите си от електрически автомобили до 2025 г.

New Volvo XC40 T5 plug-in hybrid

Електрическите автомобили да съставляват 50% от продажбите на Volvo Cars до 2025 г. – това планира шведската компания. Амбицията на производителя е всички нови модели на Volvo от 2019 г. нататък да бъдат задвижвани чрез технология Mild Hybrid, Plug-in Hybrid или да са изцяло електрически.

Стратегията на компанията да генерира половината от продажбите си от електрически автомобили до 2025 г. я превръща в мощен играч в Китай – световният лидер на пазара за електрически автомобили. Китайското правителство планира повече от 20% от годишните продажби на нови автомобили в страната да бъдат електрически до 2025 г., което се равнява на над 7 млн. превозни средства, по изчисления на местните власти.

„Миналата година обявихме стратегията си за електрификация като част от подготовката за нова ера отвъд двигателите с вътрешно горене“, заяви Хакан Самуелсон, президент и главен изпълнителен директор на Volvo Cars. „Днес ние затвърждаваме и разширяваме този ангажимент на най-големия пазар за електрифицирани автомобили. Електрическото бъдеще на Китай е и електрическото бъдеще на Volvo Cars“.

В синхрон с обявеното намерение днес на Автосалона в Пекин Volvo показва само Plug-in Hybrid модели. На международното изложение дебютира и новото Volvo XC40 T5 Plug-in Hybrid. XC40 бе обявен за Европейски автомобил на 2018 г. по-рано тази година и вече може да се похвали с над 60 000 поръчки в световен мащаб от световната премиера в края на 2017 г. досега.

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*