Lidl България ще намали с 20% използваната пластмаса до 2025 г.

Lidl България обяви нова цел, свързана с намаляването на използваната пластмаса. Веригата поема ангажимента да намали и използваната пластмаса във всички свои всички продукти (собствена марка) с 20% до 2025 г.

За да постигне целта си, компанията ще следва стратегия, съсредоточена върху програма, която затваря цикъла на производство – по-широко търсене на рециклируеми материали, въвеждане на възобновяеми ресурси и системи за повторна употреба. По този начин следва да се предотврати използването и изхвърлянето на огромно количество пластмаса, която не може да бъде рециклирана.

„Грижата за природата е сред основните приоритети на Lidl в световен мащаб и наш основен фокус в България. Това ни води на всяко ниво – от начина, по който строим, до начина, по който организираме и оптимизираме работните процеси в магазините си. С поемането на ангажимента да намалим и използваната пластмаса за всички наши продукти собствена марка, ние правим още една стъпка в посока осигуряване на устойчиво развитие на нашия бизнес“, сподели Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Lidl България.

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*