Над 6000 засадени фиданки в „Новата гора“ на София

Над 6000 са засадените фиданки в „Новата гора“ на София три години след старта на инициативата за засаждането. Залесяването започна през 2017 г. на терен в периферията на града, при кв. Суходол.

В средата на май компанията за бира „Ариана“, корпоративен партньор в начинанието от самото му начало, завърши пролетния сезон на залесяването на гората с помощта на свои служители и доброволци, похвали се компанията. Кампанията „Зеленодействие“ на бирената марка е фокусирана в засаждането на дървета и обогатяването на зеления фонд, защото дърветата благоприятстват намаляването на въглеродните емисии, съхранението на водните ресурси, качеството на въздуха, водата и почвата.

„Опазване на природата на България е част от ДНК-то на марката „Ариана“. Ние твърдо вярваме, че трябва да предприемаме активни действия в тази посока,“ сподели Елица Иванова, маркетинг мениджър в „Загорка“ АД. „Най-ценното за нас е, че сме активни и увличаме с нашите действия клиентите ни и партньорите, които ни подкрепят в тази мисия. Вярваме, че личната ангажираност и усилия за критично важни за опазването на околната среда. Ние наистина работим усилено, за да „Създаваме по-добър свят“ и не случайно сме избрани от консуматорите за най-зелена компания в сектора“.

През първата година на инициативата за новата гора бяха засадени 2230 дръвчета. През 2018 г., според „Ариана“, новонасадените фиданки бяха с 20% повече.

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*