Кампания в YouTube събра $20 млн. за засаждане на 20 милиона дървета

Преди няколко месеца някои от най-добрите автори на видео в YouTube като Джими „MrBeast“ Доналдсън и бившият инженер от НАСА Марк Робър стартираха кампанията TeamTrees. Инициативата си постави за цел да събере 20 милиона долара, което би позволило на фондация „Arbor Day Foundation“ да засади 20 милиона дървета. Целта изглеждаше малко „свръх“, но кампанията постигна целта си с повече от седмица преди уречения краен срок – 31 декември.

Авторите на видеа създадоха клипове за дърветата, за да популяризират акцията TeamTrees, провокирайки над 500 000 зрители да дарят за каузата. Макар че повечето дарения са били в рамките на около 5 долара, Илон Мъск дари 1 милион долара.

Фондацията „Arbor Day Foundation“ ще започне да засажда дърветата през следващия месец и всички 20 милиона фиданки ще бъдат засадени до края на 2022 година.

TeamTrees признава, че тези 20 милиона дървета няма да ограничат климатичните промени, но твърди, че това ще е знак, че хората се грижат за околната среда. „Решенията са навсякъде около нас и е време да се захванем за работа. Това е само началото“, казва Мат Фицджералд, директор на кампанията на TeamTrees.

Успехът на кампанията е знак и за това колко влиятелни могат да бъдат звездите в YouTube и как те могат да превърнат това в полза за цялото общество.

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*