Kia ще влее 25 милиарда долара в план за лидерство при електромобилите

Южнокорейският автомобилен гигант Kia Motors оповести своята нова дългосрочна стратегия, с която се надява да стане лидер в областта на електрическите превозни средства (ЕПС) и услугите за мобилност. Фирмата очерта детайлен времеви план за прехода си от бизнес, изграден на база двигатели с вътрешно горене, към новата „ера“ на електродвигателите.

Стратегията „Plan S“ обединява по-краткосрочни планове за създаване на разнообразен автопарк от електромобили с по-дългосрочна визия за автономни роботизирани превозни средства, превозващи хора и стоки из зелените градове на бъдещето.

Съгласно „Plan S“, южнокорейската фирма ще пусне нов специализиран модел електромобил през 2021 г. Визуално той ще „размие границите между пътническите и спортните превозни средства“, а технологично ще обещава пробег от 500 км. С едно зареждане, като самото зареждане ще трае 20 минути. После, до 2025 , фирмата ще предложи общо 11 електромобила. Ще има пътнически превозни средства, SUV и MPV. С тях фирмата ще се търси солидно място на световния автомобилен пазар.

До края на 2025 г. Kia Motors се надява една четвърт от общите й продажби да са на екологични превозни средства.

Kia е разработила новата си стратегия на база два „стълба“. Техническите иновации в автомобилите са едната част от основата на новия план. Другата част включва „услуги, които предлагат нови изживявания за клиентите.“

В стремежа си да развива услуги за мобилност на базата на електромобили, Kia ще се насочи към световните „градове с по-строги екологични разпоредби“. Представата на фирмата за новото поколение услуги за мобилност включва споделени превозни средства, автономни таксита, доставка на храни и др.

Коментари

Напиши коментар

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван




*